Haideti, cu mic, cu mare, sa facem iar scoala sclipitoare!  

 Necesarul de produse de curatenie pentru un an intreg este ceea ce garanteaza brandul ASEVI institutiei de invatamant castigatoare – o campanie sociala cu un impact major in randul institutiilor de invatamant din intreaga tara, prima editie avand loc anul trecut.

Se tot vorbeste despre lipsa de investitii in sistemul educational, de nevoia unei schimbari totale de paradigma (bibliografie scolara, practici predare, orar, activitati extrascolare etc), de faptul ca se pune tot mai putin pret pe invatatura… astfel ca Pons RO Prodcom importator, producator si distribuitor de detergenti si produse de curatenie prezent in Romania de peste 20 ani – a decis ca e timpul sa preia initiativa. Pentru ca e momentul ca cei mici sa invete cat de mult conteaza pentru evolutia lor personala ca spatiul dedicat studiului / igienei personale sa fie unul in permanenta curat.

vizual_campanie_CSR.jpg

Monica Gradinaru (Bocan) – Director Adjunct: „Al doilea loc, in care copiii nostri isi petrec multe ore pe zi, este scoala. Ca parinti, cu totii ne dorim ca acel spatiu sa fie curat si sa le asigure protectia necesara. Daca printr-un gest atat de mic putem contribui atat la sanatatea tinerei generatii, cat si la dezvoltarea spiritului ei competitional, atunci ma bucur sa putem sustine aceasta campanie pentru care daruim din suflet produsele de curatenie ASEVI. Experienta de anul trecut a fost induiosatoare, fiindu-ne tare greu sa alegem scoala castigatoare – am primit poze cu mesaje extraordinare de la copiii care s-au mobilizat alaturi de dascalii lor. Am stiut atunci ca aceasta actiune trebuie sa continue, astfel ca o s-o repetam in fiecare an.”

In calitate de reprezentant al brandului ASEVI, creat in inima Spaniei acum 50 ani si devotat productiei si perfectionarii continue a solutiilor pentru curatenie, dezinfectie si improspatare atat a locuintelor, cat si a tesaturilor, Pons Ro Prodcom reitereaza actiunea de Corporate Social Responsability dedicata tuturor gradinitelor, scolilor si liceelor din tara. Actiunea se desfasoara sub forma unui concurs menit sa ajute copiii sa inteleaga cat de importanta este curatenia, mecanismul fiind foarte simplu: fotografia cu cea mai curata sala de clasa / baie inscrisa pe pagina de Facebook Asevi poate castiga produse de curatenie pentru un an intreg. Daca anul trecut au fost peste 40 scoli inscrise in competitie, anul acesta se estimeaza ca peste 100 institutii invatamant vor concura pentru marele premiu. Interesant este faptul ca oricine isi poate inscrie sala de clasa sau scoala in competitie, fie elev sau profesor, competitivitatea in actiunile educative generand performanta.

Concursul se va incheia la data de 31 Oct 2018, institutia de invatamant votata castigatoare pe 2 Nov 2018 urmand a primi toate produsele de curatenie necesare pentru curatarea, igienizarea si odorizarea tuturor suprafetelor din salile de curs si de sport, a spatiilor sanitare, a birourilor si laboratoarelor.

Lasă un răspuns