Fie ca ai devenit de curand mama, fie ca ai acordat prea putin timp exercitiilor fizice, articolul de azi este pentru tine. Chiar daca iti spui ca arati suficient de bine si crezi ca nu i nevoie de niciun efort sau vreo modificare a alimentatiei, s-ar putea sa te inseli… si astfel sfaturile de azi sa iti fie de un real folos.

Un proverb din antichitate spune:Minte sanatoasa, in corp sanatos. Si chiar daca un trup frumos nu se masoara neaparat in centimetri sau kilograme, merita sa investim timp si energie in dobandirea si mentinerea unui corp frumos proportionat, alegand o alimentatie potrivita nevoilor noastre.

Acum, unele dintre cititoare s-ar putea sa spuna – ok, dar sportul este tot ce conteaza, nu? Altele s-ar putea sa raspunda zicand ca de fapt, totul se rezuma la ce si cat consumi, ca alimentatie. Cine are dreptate?

Raspunsul nu este deloc unul usor… si nici pe departe scurt. Totusi, pentru a slabi ori a-ti tonifia corpul, specialistii iti recomanda strictete si perseverenta… plus multa rabdare.

12208171_10206118114485383_579645812_n6633319163386728133.jpg

1. Incepe cu un plan de antrenament potrivit.

Daca vrei sa slabesti sau sa te tonifici (ori chiar sa pui masa musculara), intra pe platforma online de suplimente nutritive, proteine si sport Proteinhouse.ro. Vei gasi in meniu sectiunea de ANTRENAMENTE – alege obiectivul dorit – crestere masa, definire muschi, scadere in greutate… Si incepe. Unele din acestea te vor mai obliga sa alegi si nivelul tau de pregatire fizica. Fii sincera cu tine insati.

Ia-o incet si intotdeauna incepe cu o incalzire temeinica pentru a evita accidentarile sau intinderile.

Odihneste-te conform planului. Vei gasi, impartite pe zile, o multime de exercitii, durata, seturi + o descriere legata de care sunt grupele de muschi pe care respectivele activitati le pun la lucru.

2. Completeaza munca cu o alimentatie potrivita.

In functie de ce ai ales mai sus (in sectiunea de antrenament), selecteaza ce ti se pare potrivit in pagina de NUTRITIE. Vei descoperi un plan alimentar complet, pentru toate zilele din saptamana – cele sapte descrieri vor acoperi orele de servire, cantitatile si alte sugestii. Vei afla ce sa contina micul dejun, gustarile dintre mese, pranzul, cina.

Respecta cu incredere sfaturile de pe aceasta pagina, chiar daca par mai dificile… ia-o treptat, din nou.

3. Accepta ajutor in ce priveste suplimentele nutritive.

Pentru a obtine rezultate mai rapide si mai vizibile, indreapta-te si catre suplimentele nutritive premium. Nu te grabi spre raftul de suplimente din supermarket ci cere consultanta. Specialistii de la ProteinHouse.ro, cu o vasta pregatire in fitness si sport iti pot sugera produsele potrivite – fie ca este vorba de arzatoare de grasimi pentru slabire, vitamine si minerale, creatina, aminoacizi, echipamente sport ori proteine.

Iar daca te plangi ca nu ai timp pentru asa ceva, incearca aceste antrenamente, special construite pentru femei.

Inainte de a face orice modificare majora in stilul tau de viata (alimentatie, sport etc.) consulta un personal medical calificat si asigura-te ca nu suferi de anumite afectiuni sau boli. Este responsabilitatea ta sa stii la ce riscuri te supui cand introduci o anumita dieta sau faci un anume antrenament sportiv.

Share: