Anvelopele din Coreea de Sud sunt foarte populare printre clienți și au primit o mulțime de comentarii pozitive din partea industriei mai largi. Una dintre mărcile apreciate în mod special de șoferi este Kumho.

Acest lucru se datorează designului lor, care permite o bună conducere în condiții diferite, permițând în același timp prețuri bune (marca se situează pe segmentul pieței medii). Dacă sunteți în căutarea pentru acest tip de anvelope, Kumho are în ofertă si ar trebui să vă intereseze.

Este de remarcat faptul că anvelopele Kumho sunt apreciate nu numai de clienți, ci și de producătorii de mașini. Compania furnizează echipamente originale celor mai mari mărci coreene (Hyundai, Kia și SsangYong) și numeroase modele populare de automobile din afara Asiei, cum ar fi Volkswagen Polo, Mercedes-Benz A-class și Vauxhall Antara.

Kumho se concentrează puternic pe inovativitatea anvelopei sale. Este unul dintre primii producători (al patrulea, pentru a fi exacți) care au introdus anvelope de tip „run-flat” și modele de profil cu înălțime si secțiune 20. Implicarea mărcii în dezvoltarea anvelopelor sale este evidentă și în lumea motorsportului. Compania are drepturi exclusive de a furniza anvelope Kumho pentru Formula 3 European Series, cea mai puternică serie de Formula 3 din lume. Anul acesta, echipa Kumho a câștigat, de asemenea, clasa LMP2 în cursa legendară 24 Hours of Le Mans.

Lucruri  interesante despre anvelopele Kumho:

  • Compania a fost înființată în 1960. În 1973, a colaborat cu Uniroyal cu scopul de a crea anvelope radiale.
  • Kumho, ca nume de marcă, a fost creat în 1978. Compania a fost numită anterior Samyang.
  • Numele Kumho înseamnă „lac clar” în limba coreeană.
  • La prima fabrică a lui Kumho, în Yangdong, capacitatea de producție a fost foarte modestă. Lucrătorii săi au fost inițial capabili să îndeplinească cerințele pentru 20 anvelope pe zi.
  • În plus față de anvelope, Kumho este specializată în producția de bile de golf și deține Asiana Airlines.
Share: