Daca tot suntem in saptamana mare astazi, va propun o reteta simpla de post, mai exact orez brun cu legume.

Avem nevoie de:

  • Orez brun Sanovita
  • Sare de Himalaya Sanovita
  • 2, 3 linguri ulei
  • Putin piper
  • Un morcov
  • Un dovlecel
  • O ceapa
  • Un ardel

In prima faza am spalat si tocat legumele. Apoi le-am inabusit in tigaie cu putina apa, cele 2,3 linguri ulei sare si piper.

O ceasca de orez brun l-am spalat apoi l-am pus la fiert in 4 cesti apa, apoi am adaugat legumele calite.

Am fiert orezul impreuna cu legumele pana au fost fierte complet, am potrivit de sare si piper dupa care am servit.

Pentru noi a fost o noutate acest tip de orez si am descoperit ca acesta nu devine pufos, ci ramane mai tare datorita calitatii lui.

Păstrează calitățile orezului brun dar în plus, mai conține și o parte din nutrienții spicului, care trec în bob în procesul de prefierbere. Prezintă mult mai puține resturi vegetale și fierbe mai repede decât orezul brun crud. Furnizează o cantitate importantă de proteine de înaltă calitate și minerale. Se poate folosi în salatele de legume, sarmale, pilafuri, budinci sau orez cu lapte.

Ingredient unic: orez prefiert.

Niciunul din ingrediente nu provine din culturi modificate genetic.

Daca vreti sa faceti cumparaturi pe site-ul celor de la Sano Vita, introduceti codul „mamicipeblog” si veti beneficia de o reducere de 15% la orice comanda.

Voi consumati orez brun?

Share: